świetny reżyser, a nie widzę tu jeszcze tematu dotyczącego jego najlepszych filmów. widziałam do tej pory 4 więc u mnie narazie prezentuje się to tak:
1. Tylko razem 7/10
2. Fu*king amal 7/10 (chociaż w zasadzie nie wiem który mi się bardziej podoba)
3. Mamut 6/10
4. Lilja 4-ever 5/10 (najbardziej zachwalany, ale mimo ze porusza wazny temat i ogolnie jest w porzadku do mnie jakoś nie przemawia, nie porusza mnie tak, jak trzy powyzsze)
jak jest u Was?
ps. o losie cenzura przy f.amal ;D
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Tylko razem 8,14 14
2 Lilja 4-ever 7,38 13
3 Fu**ing Amal 7,09 33
4 Mamut 5,22 9
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Tylko razem (2000) 7,63 24
2 F ucking Amal (1998) 7,14 50
3 Lilja 4-ever (2002) 7,18 17
4 Mamut (2009) 5,65 17
Zbyt wiele filmów Modyssona nie widziałem, lecz oba (Lilja 4ever i Fuc*ing Amal) wywarły na mnie duże wrażenie.
Fuc*ing Amal oceniłem na 7, bo pomimo braku oryginalności w fabule, film był bardzo pozytywny.
Lilję zaś na 9, bo mnie zszokował. Mocne, trudne kino.
Teraz przymierzam się do Dziury w Sercu.